Doprava zdarma nad 10000 Kč
22 019 ks nábytku skladem
Vrácení zboží do 60 dnů
Bezpečný nákup
Věděli jste, že...?
99% drobných poškození nábytku (např. škrábanec, obitá hrana) řešíme výměnou poškozené části za novou? Nábytek tak můžete během reklamačního procesu poskládat a používat. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace, po dodání nového dílu si díly doma přemontovat.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?
  • Vyplňte prosím správně všechny požadované údaje, urychlíte tak celý proces vyřizování reklamace.
  • Číslo objednávky najdete v emailu s potvrzením objednávky nebo v pravém horním rohu faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.
  • Popište co nejpřesněji popis závady, abychom mohli co nejrychleji Vaši reklamaci začít vyřizovat. Dle montážního návodu identifikujte kód poškozené nebo chybějící části.
  • K reklamaci prosím připojte detailní fotografie problému případně celkový pohled na nábytek.
  • Pokud potřebujete poradit, kontaktujte nás na tel. čísle 222 700 969 (Po-Pá: 8:00 - 18:00)

1. Vyplňte reklamační formulář

* - Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Jméno:*
Příjmení:*
E-mail:*:
Číslo objednávky: *
Telefon:*
Druh závady: *
Popis závady: *
např..: Poškozený roh na desce číslo 7 s označením S128-204 (podle montážního návodu)


2. Nahrajte fotografie reklamovaného zboží nebo přílohu
(soubory typu jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)



3. Odešlete reklamaci

Už vám nic neuteče
Buďte první, kdo se dozví o všech akcích a novinkách. Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Odteď vám nepláchne žádná ze slev ani novinek.
Pokud vám novinky nechodí, mrkněte, jestli nepadají do spamu.
60-denní garance vrácení zboží
60 dní garancia

Vrácení zboží do 60 dnů
Kupujícímu vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy za podmínek upravených zákonem 40/1964 Sb. o ochraně spotřebitele do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

My Vám však nabízíme možnost vrácení nepoužitého zboží i po zákonem stanovené lhůtě, a to až do 60 dnů.

Zboží musí být v originálním nepoškozeném obalu, nerozbalené, nepoužívané a kompletní. Montované zboží nelze vrátit. V případě vrácení otevřeného zboží nebo zboží v poškozeném obalu, vám bude strženo 30% z ceny. Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží kupujícím není možné u výrobků, které kupující získal v reklamačním řízení (výměna za nový kus), atypický zboží (Vyrobený na míru) a zboží z kategorie Bazar a Výprodej.

Odstoupení od kupní smlouvy musí obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesný název zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění zejména číslo účtu, poštovní adresu a důvod odstoupení od smlouvy. Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy je kupující povinen doručit prodávajícímu zboží v originálním obalu spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení, případných dárků obdržených ke zboží, všech částí případného akciového setu nebo sestavy a pod. na adresu našeho skladu.

Více informací o možnosti odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách

Tato ustanovení platí pro objednávky přijaté od 12.3.2014 a nelze je uplatnit zpětně. Tato nabídka platí pouze pro fyzické osoby - nepodnikatele.
Doprava
Nábytek dopravujeme vlastní profesionální přepravou nebo kurýrem.

- při objednávce nad 10 000 Kč doprava ZDARMA
- při objednávce do 10 000 Kč doprava 290 Kč

Více podrobných informací naleznete v sekci Doprava zboží.

Dodací lhůty
Dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu pod tlačítkem Vložit do košíku.

Infolinka
Po - Pá: 8:00 - 18:00
Tel: 222 700 969
Tel: 723 466 559
info@hezkynabytek.cz