222 700 969 (8:00 - 20:00) Blog Vše o nákupu Kontakt Sledování objednávky
Doprava zdarma nad 10000 Kč
4 337 ks nábytku skladem
Vrácení zboží do 60 dnů

Věděli jste, že...? 99% drobných poškození nábytku (např. škrábanec, obitá hrana) řešíme výměnou poškozené části za novou? Nábytek tak můžete během reklamačního procesu poskládat a používat. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace, po dodání nového dílu si díly doma přemontovat.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?
  • Vyplňte prosím správně všechny požadované údaje, urychlíte tak celý proces vyřizování reklamace.
  • Číslo objednávky najdete v emailu s potvrzením objednávky nebo v pravém horním rohu faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.
  • Popište co nejpřesněji popis závady, abychom mohli co nejrychleji Vaši reklamaci začít vyřizovat. Dle montážního návodu identifikujte kód poškozené nebo chybějící části.
  • K reklamaci prosím připojte detailní fotografie problému případně celkový pohled na nábytek.
  • Pokud potřebujete poradit, kontaktujte nás na tel. čísle 222 700 969 (Po-Pá: 8:00 - 18:00)

1. Vyplňte reklamační formulář

* - Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Jméno:*
Příjmení:*
E-mail:*:
Číslo objednávky: *
Telefon:*
Druh závady: *
Popis závady: *
např..: Poškozený roh na desce číslo 7 s označením S128-204 (podle montážního návodu)


2. Nahrajte fotografie reklamovaného zboží nebo přílohu
(soubory typu jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)

POZOR: Nainstalujte si prosím adobe flash player, přílohu jinak není možné vložit. Stáhnout flash player


3. Odešlete reklamaci