Při každém produktu se nachází informace o dodací lhůtě. Dodací lhůty závisí od konkrétního typu výrobku, barevného provedení a také od výrobce, protože každý výrobce má jiné dodací lhůty resp. některé typy výrobků se vyrábějí déle než jiné. Po naskladnění zboží na náš sklad Vás budeme e-mailem nebo telefonicky kontaktovat. Pokud se potřebujete informovat o stavu Vaší objednávky, kontaktujte nás.
Po odeslání objednávky objednávka ještě není závazná. Závaznou se stává až po telefonickém kontaktování Vás a potvrzení objednaného zboží.
Za zboží se dá platit několika způsoby. V hotovosti při převzetí zboží, převodem na účet nebo na splátky. V případě odebírání zboží na v hotovosti se platí za zboží až přímo dopravci při preberání zboží.
Záruční doba na zboží je dva roky, pokud se neudává jinak.
Nábytek dopravujeme vlastní profesionální přepravou nebo kurýrem. Cena dopravy je 290 Kč v rámci celé ČR za jakoukoli objednávku.
Ano. Zásilku může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat. V případě přebírání zboží na dobírku nezapomeňte prosím na to, že je třeba za zboží vyplatit požadovanou částku.
Ano, je to samozřejmě možné. Navzdory dvojnásobné kontrole nepoškodenosti zboží (zboží se kontroluje při dodání od dodavatele a také před dodáním k Vám) se může stát, že obal některé části zboží se může jevit jako poškozený. V takovém případě s naším dopravcem otevřete toto balení a sami se přesvědčíte, zda zboží je opravdu nepoškozený. Pokud by nastal případ, že zboží poškozené bude, sepíšete s dopravcem hlášení o reklamaci poškození zboží při doručení.
Po expedici zboží Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem (minimálne den předem), dopravce Vás pak bude kontaktovat telefonicky v den dovozu, s ním si dohodnete konkrétní termín dodání tak, aby Vám vyhovoval. Chtěli bychom Vás požádat, pokud máte tu možnost, uvést i alternativní kontakt na Vás (Telefon 2). Občas se nám stane, že zásilka je na cestě k Vám ale řidič se neví s Vámi zkontaktovat.
Pokud je Vaše objednávka malá a zaslali jsme Vám ji kurýrem, na základě čísla zásilky si umíte zkontrolovat, kde se zásilka aktuálně nachází. V takovém případě Vás den předem informujeme emailem o odeslání objednávky, v den dovozu Vás telefonicky kontaktuje kurýr. V případě, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradní.