Aktualizujte si svůj prohlížeč.
Prohlížeč, který používáte už není podporovaný. Použijte novější prohlížeč, abyste dosahli co nejlepšího zažitku. Doporučujeme některý z níže zobrazených.
Awareness icon Vážení zákazníci, naše webová stránka byla právě aktualizována. Vítejte v nové verzi.
0
Košík
je prázdný
Přihlášení
(pro registrované zákazníky)
Vytvořit účet
Prosím, zadjete Vaši e-mailovou adresu.
E-mail: Prosím, zadjete Vaši e-mailovou adresu.
Na Váš e-mail jsme odeslali odkaz na nastavení hesla. Prosím pokračujte podle instrukcí v něm.

Často kladené dotazy

Doprava a platba

Doprava zboží
K dopravě zboží využíváme přepravní společnosti. Cena dopravy je 290 Kč (zdarma pro objednávka nad 10 tis. korun) v rámci celé ČR.
Jak zaplatit za zboží?
Za zboží lze platit několika způsoby. Můžete použít pohodlnější i výhodnější způsoby platby a to pomocí Cardpay nebo převodem na účet. V případě odběru zboží na dobírku se platí za zboží až přímo dopravci při přebírání zboží a to pouze v hotovosti.
Jakým způsobem se zboží dopravuje?
K dopravě zboží využíváme přepravní společnosti. Cena dopravy je 290 Kč, když je objednávka pod 10 tis. korun.
Může za mě převzít zásilku i jiná osoba?
Ano. Zásilku může převzít kdokoli zletilý na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat. V případě převzetí zboží na dobírku nezapomeňte prosím na to, že je třeba za zboží zaplatit požadovanou částku v hotovosti.
Je možné si výrobek před převzetím od přepravce prohlédnout?
Ano, při převzetí zboží je možné překontolovat nepoškozenost obalu, ale nikoli zboží uvnitř. Může se stát, že obal některé části zboží se může jevit jako poškozený. V takovém případě s naším dopravcem sepíšete protokol o převzetí zboží s výhradou. Pokud by nastal případ, že zboží poté poškozené bude, vypíšete nám Reklamační formulář.
Jak se dozvím, že zboží již bylo odesláno?
Před expedováním zboží Vás vždy kontaktujeme 1-2 dny předem prostřednisctvím sms zprávy a emailem. V den doručení Vás bude kontaktovat kurýr. V případě, že by Vám termín od přepravce nevyhovoval, domluvíte si s ním náhradní.

Jak nakupovat

Kdy je moje objednávka závazná?
Po odeslání objednávky objednávka ještě není závazná. Závaznou se stává až po telefonickém/SMS kontaktování Vás a potvrzení objednaného zboží.
Návod jak nakupovat
Hledám zboží...
pokud víte přesně o jaký produkt máte zájem, nejsnazší a doporučenou cestou je vyhledání podle názvu výrobku. Toto vyhledávání se nachází ve středu horní části vedle loga Hezkynabytek.cz. Stačí, když zadáte jen dva znaky názvu produktu a nápověda Vám poskytne tučným písmem kategorie v obchodě, kde je produkt zařazen a pod nimi normálním písmem rychlý přístup k produktům s použitým slovem zadaným do vyhledávání. Následně si vyberete jeden z návrhů a na něj kliknete. Pokud Vám nápověda nedala Vámi požadované slovo, napište ho celé (stačí bez diakritiky) a stiskněte tlačítko "Hledat" napravo. Pokud preferujete vyhledávání ve stromu kategorií produktů, tyto naleznete v levém sloupci stránky seřazené podle abecedy.

Zboží mám vybrané...
Vybrané zboží ve zvolené barevné kombinaci a provedení vložíte do košíku a kliknete na zelené tlačítko "Do košíku". Pokud jste hotoví s nakupováním, kliknutím na "Nákupní košík" v pravém horním rohu, se Vám ukáže celkový seznam zboží. Následně se přihlásíte do e-shopu, pokud jste tak neučinili na začátku nakupování, případně se zaregistrujete nebo nakoupíte bez registrace. V dalším kroku si zvolíte Vámi preferovaný způsob platby a do komentáře můžete doplnit jakékoli dotazy týkající se produktů nebo nákupu. Dále je možné zvolit "Doplňkové služby" nacenění vynášky a montáže.Na tuto otázku Vám dá odpověď náš pracovník, který Vás bude telefonicky kontaktovat vždy před potvrzením objednávky.

Zboží mám vybrané, ale potřebuji pomoc...
Naši pracovníci nikdy automaticky nepotvrdí Vaši objednávku, pokud máte nějaký dotaz, aniž by Vás kontaktovali telefonicky. Po odeslání objednávky objednávka stále není závazná. Závaznou se stává až po potvrzení sms zprávou a nebo telefonickém kontaktování naším pracovníkem a následným ústním potvrzením objednaného zboží. Právě během tohoto telefonátu můžete pracovníkovi položit jakékoli dotazy související se zbožím, barevným provedením, použitým materiálem, dodáním,... abyste byli spokojeni s tím, co a v jakém provedení jste nakoupili. Samozřejmě pro jakékoli dotazy můžete použít naši infolinku nebo on-line chat, případně email.
Jaká je záruční doba na zboží?
Záruční doba na zboží je dva roky, pokud se neudává jinak.
Nákup na splátky
Nákupy na splátky nejsou v tuto chvíli možné. Pro další informace kontaktujte náš zákaznický servis
Bezpečný nákup
Jako certifikovaný obchod APEK – Bezpečný nákup přinášíme zákazníkům záruku a zároveň závazek internetového obchodníka, že splňujeme pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu stanovenými certifikačními pravidly. Certifikační pravidla stanovuje Česká asociace pro elektronický obchod jako tuzemská autorita pro oblast elektronického obchodu. Jsou vytvořeny na základě platných zákonů – zejména Směrnice Evropského parlamentu a Rady pro elektronický obchod, občanského zákoníku, zákona o elektronickém obchodu, zákona na ochranu spotřebitele a certifikačních pravidel v zemích EU. Certifikační pravidla vyžadují poskytnout zákazníkovi dostatek informací potřebných pro rozhodnutí o nákupu a uskutečnění bezpečného nákupu, ale současně nezatěžují obchodníka nadbytečnými požadavky. Uplatňování certifikačních pravidel je předmětem pravidelné kontroly v certifikovaných obchodech.
Obchodní podmínky
Kompletní obchodní podmínky naleznete ZDE

Reklamace

60-denní garance
My Vám však nabízíme možnost vrácení nepoužitého zboží i po zákonem stanovené lhůtě, a to až do 60 dnů. Zboží musí být v originálním obalu, nepoužívané a kompletní. Z montovaného zboží nebo zboží v poškozeném obalu, vráceného v této lhůtě, Vám bude strženo 30% z ceny. Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží kupujícím není možné při výrobcích, které kupující získal v reklamačním řízení (výměna za nový kus), atypické zboží (vyrobené na míru) a zboží z kategorie Bazar a Výprodej
Jak podat reklamaci
Pro podání reklamace doporučujeme použít náš reklamační formulář - https://www.hezkynabytek.cz/index.php?main_page=rekform . Formulář Vás navede ke správnému vyplnění reklamace tak, abychom znali všechny oklonosti a detaily reklamace. Tím se celý proces samotné reklamace urychlí. Žádáme Vás, připojte k reklamaci pokud možno fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.
Reklamační řád
Reklamační řád naleznete ZDE

Osobní údaje

Jaké osobní údaje zpracováváme?
Jsme společnost MOB Interier s.r.o. se sídlem Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín, IČO 44 948 271, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, oddíl Sro, vložka 22103/R a spravujeme Vaše osobní údaje. Když používáte naše služby, sbíráme různé typy údajů, jako jsou Vaše jméno, doručovací či fakturační adresa, Vaše kontakty a další nastavení. Sledujeme, jaké produkty si prohlížíte na našem webu a z jakého zařízení, co z našich nabídek zaslaných e-mailem Vás zaujalo a odvozujeme z toho další údaje o Vás, abychom Vám zobrazili nabídky na míru a v budoucnu mohli náš web dále zlepšovat. Pokud u nás nakoupíte, nebo si vytvoříte účet, pracujeme také se jménem a příjmením, Vašimi objednávkami a údaji, které vyplníte při vytváření Vaší objednávky. Více informací naleznete na tomto odkazu
Informace o souborech cookies
Obchodní podmínky
Kompletne bchodní podmínky podmienky naleznete ZDE

O společnosti

O nás
Jsme internetovým obchodem s nábytkem a bytovým vybavením . Na trhu působíme od roku 2009. Veškeré námi nabízené zboží dopravujeme pouze od oficiálních distributorů případně přímo od výrobců, můžete se tak spolehnout, že u nás zakoupené zboží je originál, je k Vám doručeno nejrychlejší možnou cestou a za nejlepší cenu. Působíme v dalších čtyřech zemích (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Chorvatsko).
Kontakt
Jsme tu pro Vás v pracovních dnech od 8:00 do 20:00 (Pátek do 18:00)
Volejte nám na 222 700 969, pište na info@hezkynabytek.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem, MJ - Volejte nám na 222 700 968, pište na info@mirjan24.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem.
Fakturační údaje
MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín
IČO: 44 948 271
DIČ: 2022892454
IČ DPH: SK2022892454 Okresný súd Trenčín, oddiel Sro, vložka 22103/R

Bankové spojení:Slovenská Sporiteľňa a.s.IBAN: 1432529359 / 0800
Největší eshop
s nábytkem
Doprava nad
10 000 Kč zdarma
41 394 ks
nábytku skladem
Vrácení zboží
do 60 dnů
Bezpečný nákup
Na Vašem soukromí nám záleží
Soubory cookies Vám pomůžou rychle najít to, co právě potřebujete a ušetří Vám čas. Na základě tohoto, jako naše stránky používatek přizpůsobíme jejich obsah a zobrazujeme Vám ty nejlepší produkty. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s využíváním všech cookies a všechno zůstane tak, jak jste zvyklí.
Dejte si cookie (sušenku) a ciťte se jako doma. :)
Nezbytné soubory cookies
Nezbytné soubory cookies
Soubory cookies, které jsou nezbytné pro fungování našeho webu.
Marketingové cookies
Marketingové cookies
Cookies, které používáme na sledování návštěvníků na našem webu. Díky nim Vám my a naši patrneři můžeme nabídnout relativní produkty na míru a to na základě Vašeho chování, Vašich preferencí a Vašich nákupů.
Statistické cookies
Statistické cookies
Cookies, které nám pomáhají lépe porozumět, jak naši návštěvníci využívají náš web. Tyto cookies jsou anonymizované a neumožňují je přidat ke konkrétního navštěvníkovi.
Fukční cookies
Fukční cookies
Cookies, které nám umožňuje zapamatova si Vaše základní volby a vylepšit uživatelský komfort.