Doprava zdarma nad 10 000 Kč
25 568 ks nábytku skladem
Vrácení zboží do 60 dnů
Bezpečný nákup
Jaké jsou dodací lhůty?

Při každém produktu se nachází informace o dodací lhůtě. Dodací lhůty závisí od konkrétního typu výrobku, barevného provedení a také od výrobce, protože každý výrobce má jiné dodací lhůty resp. některé typy výrobků se vyrábějí déle než jiné. Po naskladnění zboží na náš sklad Vás budeme e-mailem nebo telefonicky kontaktovat. Pokud se potřebujete informovat o stavu Vaší objednávky, kontaktujte nás.

Kdy je moje objednávka závazná?

Po odeslání objednávky objednávka ještě není závazná. Závaznou se stává až po telefonickém kontaktování Vás a potvrzení objednaného zboží.

Jak zaplatit za zboží?

Za zboží se dá platit několika způsoby. V hotovosti při převzetí zboží, převodem na účet nebo na splátky. V případě odebírání zboží na v hotovosti se platí za zboží až přímo dopravci při preberání zboží.

Jaká je záruční doba na zboží?

Záruční doba na zboží je dva roky, pokud se neudává jinak.

Jakým způsobem se zboží dopravuje?

Nábytek dopravujeme vlastní profesionální přepravou nebo kurýrem. Cena dopravy je 290 Kč v rámci celé ČR za jakoukoli objednávku.

Může za mě převzít zboží i jiná osoba?

Ano. Zásilku může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat. V případě přebírání zboží na dobírku nezapomeňte prosím na to, že je třeba za zboží vyplatit požadovanou částku.

Je možné si výrobek před převzetím od přepravce prohlédnout?

Ano, je to samozřejmě možné. Navzdory dvojnásobné kontrole nepoškodenosti zboží (zboží se kontroluje při dodání od dodavatele a také před dodáním k Vám) se může stát, že obal některé části zboží se může jevit jako poškozený. V takovém případě s naším dopravcem otevřete toto balení a sami se přesvědčíte, zda zboží je opravdu nepoškozený. Pokud by nastal případ, že zboží poškozené bude, sepíšete s dopravcem hlášení o reklamaci poškození zboží při doručení.

Jak se dozvím, že zboží již bylo odesláno?

Po expedici zboží Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem (minimálne den předem), dopravce Vás pak bude kontaktovat telefonicky v den dovozu, s ním si dohodnete konkrétní termín dodání tak, aby Vám vyhovoval. Chtěli bychom Vás požádat, pokud máte tu možnost, uvést i alternativní kontakt na Vás (Telefon 2). Občas se nám stane, že zásilka je na cestě k Vám ale řidič se neví s Vámi zkontaktovat.

Pokud je Vaše objednávka malá a zaslali jsme Vám ji kurýrem, na základě čísla zásilky si umíte zkontrolovat, kde se zásilka aktuálně nachází. V takovém případě Vás den předem informujeme emailem o odeslání objednávky, v den dovozu Vás telefonicky kontaktuje kurýr. V případě, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradní.

Už vám nic neuteče
Buďte první, kdo se dozví o všech akcích a novinkách. Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Odteď vám nepláchne žádná ze slev ani novinek.
Pokud vám novinky nechodí, mrkněte, jestli nepadají do spamu.
60-denní garance vrácení zboží
60 dní garancia

Vrácení zboží do 60 dnů
Kupujícímu vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy za podmínek upravených zákonem 40/1964 Sb. o ochraně spotřebitele do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

My Vám však nabízíme možnost vrácení nepoužitého zboží i po zákonem stanovené lhůtě, a to až do 60 dnů.

Zboží musí být v originálním nepoškozeném obalu, nerozbalené, nepoužívané a kompletní. Montované zboží nelze vrátit. V případě vrácení otevřeného zboží nebo zboží v poškozeném obalu, vám bude strženo 30% z ceny. Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží kupujícím není možné u výrobků, které kupující získal v reklamačním řízení (výměna za nový kus), atypický zboží (Vyrobený na míru) a zboží z kategorie Bazar a Výprodej.

Odstoupení od kupní smlouvy musí obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesný název zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění zejména číslo účtu, poštovní adresu a důvod odstoupení od smlouvy. Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy je kupující povinen doručit prodávajícímu zboží v originálním obalu spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení, případných dárků obdržených ke zboží, všech částí případného akciového setu nebo sestavy a pod. na adresu našeho skladu.

Více informací o možnosti odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách

Tato ustanovení platí pro objednávky přijaté od 12.3.2014 a nelze je uplatnit zpětně. Tato nabídka platí pouze pro fyzické osoby - nepodnikatele.
Doprava
Nábytek dopravujeme vlastní profesionální přepravou nebo kurýrem.

- při objednávce nad 10 000 Kč doprava ZDARMA
- při objednávce do 10 000 Kč doprava 290 Kč

Více podrobných informací naleznete v sekci Doprava zboží.

Dodací lhůty
Dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu pod tlačítkem Vložit do košíku.

Infolinka
Po - Pá: 8:00 - 18:00
Tel: 222 700 969
Tel: 723 466 559
info@hezkynabytek.cz