Aktualizujte si svůj prohlížeč.
Prohlížeč, který používáte už není podporovaný. Použijte novější prohlížeč, abyste dosahli co nejlepšího zažitku. Doporučujeme některý z níže zobrazených.
Awareness icon Vážení zákazníci, naše webová stránka byla právě aktualizována. Vítejte v nové verzi.
0
Košík
je prázdný
Přihlášení
(pro registrované zákazníky)
Vytvořit účet
Prosím, zadjete Vaši e-mailovou adresu.
E-mail: Prosím, zadjete Vaši e-mailovou adresu.
Na Váš e-mail jsme odeslali odkaz na nastavení hesla. Prosím pokračujte podle instrukcí v něm.

Jak podat reklamaci



Pokud Vás potkala ta nepříjemnost, že některý z našich výrobků je poškozen nebo nesplňuje svůj účel, chceme Vám tímto návodem pomoci urychlit vyřešení reklamace.


Podání nové reklamace

Pro podání reklamace doporučujeme použít náš reklamační formulář. Formulář Vás navede k správnému vyplnění reklamace tak, abychom znali všechny oklonosti a detaily reklamace. Tím se celý proces samotné reklamace urychlí. Žádáme Vás, připojte k reklamaci, pokud je to možné, fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.


Věděli jste, že...? 99% drobných poškození nábytku (např. škrábanec, obitá hrana) řešíme výměnou poškozené části za novou. Nábytek tak můžete během reklamačního procesu poskládat a používat. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace, po dodání nového dílu si díly doma přemontujete.


Kontrola zboží při přebírání

Před převzetím a zaplacením zásilky si prosím důsledně prohlédněte zboží. V případě, že přepravní obal je viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol nebo zapište všechny skutečnosti do předávacího protokolu. Následně nás prosím o této situaci informujte.

V případě reklamace mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace mechanického poškození není možné uznat.

Nezapomeňte si také zkontrolovat počet balení a tento počet zapište do přepravního listu, který podepisujete při přebírání zásilky. Toto je nezbytné pro případ, pokud by nebyla dodána některá součást celku.

Největší eshop
s nábytkem
Doprava nad
10 000 Kč zdarma
41 996 ks
nábytku skladem
Vrácení zboží
do 60 dnů
Bezpečný nákup
Na Vašem soukromí nám záleží
Soubory cookies Vám pomůžou rychle najít to, co právě potřebujete a ušetří Vám čas. Na základě tohoto, jako naše stránky používatek přizpůsobíme jejich obsah a zobrazujeme Vám ty nejlepší produkty. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s využíváním všech cookies a všechno zůstane tak, jak jste zvyklí.
Dejte si cookie (sušenku) a ciťte se jako doma. :)
Nezbytné soubory cookies
Nezbytné soubory cookies
Soubory cookies, které jsou nezbytné pro fungování našeho webu.
Marketingové cookies
Marketingové cookies
Cookies, které používáme na sledování návštěvníků na našem webu. Díky nim Vám my a naši patrneři můžeme nabídnout relativní produkty na míru a to na základě Vašeho chování, Vašich preferencí a Vašich nákupů.
Statistické cookies
Statistické cookies
Cookies, které nám pomáhají lépe porozumět, jak naši návštěvníci využívají náš web. Tyto cookies jsou anonymizované a neumožňují je přidat ke konkrétního navštěvníkovi.
Fukční cookies
Fukční cookies
Cookies, které nám umožňuje zapamatova si Vaše základní volby a vylepšit uživatelský komfort.